stand Arama Sonucu Bloglar

Audi'nin Ocak 2015'ta Venables Bell & Partners reklam ajansı tarafından hazırlanan video reklamı, kurallara uyup sıradan olmamamızı ve istisna olmamızı istiyor.

Reklamda, "Yemek Yedikten 1 Saat Sonra Havuza Girilebilir" levhasını gören bir çocuk, önce bu kurala uymazsa başına neler gelebileceğini düşünüyor. Sonra da, her şeyi göze alıp kurala uymamayı tercih ediyor. Reklamın sonunda, istisnai bir başarı elde etmek için kuralları çok dikkate almamak gerektiği ifade edilerek, Audi'nin standartlara meydan okuyan tasarım ve özellikleri vurgulanıyor.


Devamı için tıklayınız ...

İngiltere Reklam Standartları Otoritesi (ASA), TripAdvisor adlı turizm sitesi için yapılan şikayetleri dikkate aldı. Otel değerlendirme yorumlarının sahteciliğe açık olduğunu söyleyen ASA, sitenin "Güvenilir yorumlar" ve "Gerçek seyahatçilerin yorumları" sloganlarını kullanmasını yasakladı.

İngiltere Otelciler Birliği sözcüsü Miles Quest, verilen bu kararın; “Sahte yorumlardan kaynaklanan mağduriyetlerin önlenmesi noktasında önemli bir adım olduğunu” dile getirdi.


Devamı için tıklayınız ...

RTÜK başkanlığın ikinci kez seçilen Prof. Dr. Davut Dursun, önümüzdeki döneme yönelik olarak gerçekleştirilecek çalışmalar hakkında AA muhabirinin sorularını yanıtladı ve reklamlar başta olmak üzere, birçok yeni yayın standardının uygulamaya konulacağını açıkladı.

Prof. Dr. Davut Dursun, 3 Mart'ta yürürlüğe giren 6112 Sayılı Yasa'nın ardından kurulun ikincil mevzuat çalışmalarına hız verdiklerini ve bugüne kadar hazırlanan 6 yönetmeliğin yürürlüğe girdiğini söyleyerek, Yayın Hizmeti Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik taslağının, bir süre önce görüşe açılmasının ardından, gelen fikirler çerçevesinde yeniden değerlendirildiğini ve Üst Kurul'un onayından sonra ilerleyen günlerde yürürlüğe girmesiyle birlikte bir anlamda yeni yayın standartlarının da hayata geçeceğini kaydetti.


Devamı için tıklayınız ...

Audi, 10 milyon avro harcamayla hazırlanan Frankfurt Otomobil Fuarı standının resmini yayınladı. Stant Audi'nin bugüne kadar kullandığı en büyük otomobil sergileme alanı olma özelliğini taşıyor. Otomobillerin Agora adını taşıyan açık alanda sergileneceği 30 araç kapasiteli 100 metre uzunluğunda ve 70 metre genişliğindeki muazzam kompleks 12 metrelik tavan yüksekliğine sahip.

Kompleks ayrıca hem üretim modellerinin hem de fuar için hazırlanan özel modellerin ziyaretçiler tarafından test edilebileceği 400 metre uzunluğundaki test pistine sahip. Entegre test pisti 400 metre uzunluğunda ve aynı anda 9 otomobilin sürüşü gerçekleştirilebiliyor. Fuar hazırlıklarını sürdüren Mercedes-Benz de test pisti de olan benzer bir stant hazırlığında.


Devamı için tıklayınız ...

Fulbol külüplerinin önemli gelir kaynaklarından birisi olan forma reklamlarına standart geliyor. Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) tarafından önce kola sonra da sırta reklam alınmasına izin verilmesi ile uygulamadan doğan aksaklıkların önüne geçilmesi amacıyla gelecek sezon bazı değişiklikler gerçekleşecek.

Önümüzdeki sezon TFF tarafından getirilecek olan standartlarda UEFA kuralları geçerli olacak. Halen formaların sırtında aşağıda yer alan futbolcu isimleri yukarıya taşınarak, reklamlar aşağıya inecek. Böylelikle futbolcu isimlerinin ön planda olması sağlanacak.


Devamı için tıklayınız ...

Dünyanın en prestijli otomobil markalarından Audi, LTE (Long Term Evolution) teknolojisi kullanan A8 modelini tanıttı. Audi mühendisleri tarafından geliştirilen otomobil dünyada bir ilk. LTE standardı şu an kullandığımız 3G ve DSL bağlantılarına göre 7 kat hızlı bir internet bağlantısı ve bilgi transfer etme olanağına sahip. LTE ile saniyede 100Mbit'lik bir erişim sağlanması mümkün. Bu rakam 3G'de 14.4 Mbit seviyesinde kalıyor.


Devamı için tıklayınız ...

Günümüzde, reklamın kendine özgü bir estetik anlayışı ve standardı vardır. Zaten pek çok araştırmacı ve yazarın, reklamı eleştirdiği noktalardan biri de budur. Reklam kendi estetik anlayışını savunurken, tüketici kitlelerine, kendi standartlarını kabul ettirmeye çalışırken aslında, güzel ve doğru olan estetik anlayışının ve standartların yok olmasını sağlamaktadır. Tüketicileri, firmaların ürün ve hizmetlerine doğru yönlendirirken, toplumun olması gereken estetik kaygılarını, yaşamda, aslında daha iyi olan standartlarını yavaş yavaş, anlaşılmayacak bir şekilde ve gittikçe daha fazla değişime uğratmaktadır. Başka bir şey haline gelmesine neden olmaktadır. Reklamcıların kimi zaman eleştirdikleri ve onların reklamı tasarlamasını zorlaştıran etkenin, tüketici özelliklerinden en önemli olanının, tüketicilerin gün geçtikçe değişen istekleri, arzuları, yaşamsal beklentileri, özlemleri olduğunu söylemektedirler. Fakat aslında, tüketicilerin bu durmadan değişen yapısını oluşturan da reklamlardır.


Devamı için tıklayınız ...